PODPISOVANJE - Podpisovanje internih naročilnic
Koraki elektronske odobritve nabave:
1. V programu Nabava zaposleni z ustreznimi pravicami vnesejo potrebe po nabavi blaga, storitev… To naredijo v okviru modulu Interne naročilnice. V programu Nabava zaposleni z ustreznimi pravicami vnesejo potrebe po nabavi blaga, storitev… To naredijo v okviru modulu Interne naročilnice.
2. Možnost shranijo shranitve več ponudb.
3. Določitev procesne verige podpisnikov.
4. Podpisniki interno naročilnico podpišejo oziroma zavrnejo.
5. Podpisniki v postopku podpisovanja lahko dodajo še dodatno podpisnika, ki v osnovni podpisni verigi ni bil podpisan.
Ko je interna naročilnica podpisana s strani vseh podpisnikov se interni naročilnici ustrezno spremeni status, ki dovoljuje prenos internih naročilnic na redno nabavno naročilnico katero se pošlje dobaviteljem.
Ob potrditvi / zavrnitvi interne naročilnice program po e-pošti obvesti vnašalca interne naročilnice, da je bil dokument potrjen oziroma zavrnjen.
Ob prenosu interne naročilnice na redno naročilnico, mora nabavna služba izbrati pravi nabavni artikel, dobavitelja in s tem tudi pogodbo.
Iz naročilnice je omogočen vpogled na interno naročilnico in pripadajoče priponke, kakor tudi kdo je odobril nakup.
Slika 1: Proces elektronske odobritve in evidence nabave
Slika 2: Interno naročilo - predlog za nakup z dodelitvijo procesne verige
Slika 3: Elektronska odobritve dokumenta interne nabavne naročilnice
Slika 4: Prenos odobrene interne nabavne naročilnice na naročilnico za dobavitelja z vpogledom na izvorni dokument
Potrebne nastavitve za pošiljanje obvestil o seznamu podpisanih dokumentov:
1. Ime posebnega uporabnika se nahaja v sistemski nastavitvi baze podatkov XSENDBMAIL.
2. Nov login na Security strežnika:
Zavihek General:
Zavihek User Mapping