Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Navigate Up
Sign In

MIT Navodila

:

SN_Status

Servisni nalogi: Statusi storitvenih nalogov

Klasični statusi, kot so uporabljeni pri delovnem nalogu tukaj niso prisotni, saj v tem primeru prihaja do nekaterih nelogičnih situacij, ki onemogočajo določitev naravnega zaporedja, kar je nujno za vpeljavo eksplicitnih statusov. Statusi naloga se kontrolirajo na podlagi vnesenih (določenih) datumov (datum prejema, datum aktiviranja, datum zaključka).

  • Vnesen: Storitveni nalog je v fazi vnašanja (ni možno kreirati povezanih dokumentov). Status se postavi avtomatsko ob vnosu novega Storitvenega naloga .
  • Aktiviran: Storitveni nalog se aktivira ročno, ko se prične izvajati delo na njem. Delo po Storitvenem nalogu se je že pričelo in še poteka. V tem statusu je še možno dodajati in popravljati postavke na nalogu. Storitveni nalog je aktiviran (možno je kreirati povezane dokumente - dobavnico, izdajnico)
  • Zaključen: Delo po Storitvenem nalogu je zaključeno. Postavk ni več mogoče spreminjati. V tem statusu se izdela Dobavnica, ki nam storitveni nalog postavi v status arhiviran.
  • Arhiviran: Dobavnica po Storitvenem nalogu je bila izdelana in nalog se prestavi v arhiv.
  • Nazivi statusov in njihova aktivnost se nastavljajo po zahtevah uporabnika.
Zamenjava statusa storitvenega naloga se izvaja v meniju na desni klik, kjer v vnosnem oknu izberemo željen novi status storitvenega naloga.
 

statusi.jpg 

Statusi Storitvenih nalogov so nastavljivi in se lahko prilagajajo zahtevam podjetja.